נדל"ן מניב

נדלן מניב

נדל"ן מניב

נדל"ן מניב

קנייה של נכס לצרכי השקעה, מטרתה לייצר רווח בסופו של דבר. רכישה של נדל"ן למטרת השכרה שלו, מייצרת עבור הרוכש תזרים של כסף באופן קבוע, אשר מכסה את ההשקעה של הרוכש בנכס ואף עולה עליה – מכאן שהוא מניב עבורו סכומים גבוהים לאורך זמן. קנייה של נדל"ן מניב צריכה להיעשות לאחר בחינה ושקלול של מגוון נתונים ולקיחה בחשבון שהכספים לא נזילים במהירות ולכן ישנם דרכים נוספות להנות מהשקעה בנדל"ן מניב בחו"ל לטווח קצר וברווח צפוי גבוה ולכן ניהול פיננסי אישי מרפאל כהן יכול לסייע בביצוע החלטה נבונה ובחירה בשילוב סיכונים בין שוק ההון לנכס שיהווה השקעה כלכלית מוצלחת.

מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן?

בישראל קיים מחסור עז בדירות להשכרה, במיוחד באזורים פופולריים למגורים כמו אזור המרכז. נכסים מניבים רבים קיימים בקרבת מקומות כמו מוסדות להשכלה גבוהה, המבוקשים בקרב סטודנטים, וכן בערים שבהן זוגות צעירים מעוניינים להשתקע, על מנת לבסס את חייהם ליד מקום העבודה, במקום להתגורר בערים מרוחקות. כמו כן רצוי לפזר את הסיכון בין ההשקעות בשוק ההון לבין ההשקעות בנדל"ן שאינן נתונות לתנודות כפי ששוק ההון נתון.

ההשקעה בתחום הנדל"ן ובמיוחד באזורים המבוקשים, מאפשרת לרוכש ליהנות מפירות כלכליים באופן כמעט מיידי, כאשר המשמעות היא שההלוואה שהרוכש לוקח בכדי לשלם על הרכישה – משולמת במלואה ובאופן קבוע על ידי ההכנסה שהנדל"ן עצמו "מייצר", כלומר דמי השכירות שהרוכש מקבל. המטרה ברכישה של נדל"ן מניב, היא להגיע למצב שבו התשואה שלו גבוהה דיה, כלומר שדמי השכירות יעלו על הסכום החודשי המשולם לבנק כולל הריביות, ויהוו באמת רווח של ממש. דרך יצירתית נוספת היא להשקיע בפרויקט בנדל"ן בבניה בחו"ל, שם התשואות הצפויות גבוהות יותר ממה שניתן להשיג בארץ ולהיכנס או כלווה לפרויקט או כשותף ליזם עפ"י רמת הסיכון הרצויה, פרויקטים כאלו נמשכים עד 3 שנים וניתן לקבל ריבית עבור ההלוואה ואו השתתפות ברווח עם היזם, פרויקטים אלו לעיתים מלווים בתשקיף של הרשות לניירות ערך ויש בטוחות וביטחונות מלאים לכל פרויקט כזה כולל שעבוד של השטח ונכסי החברה למשקיעים.

מעוניינים לרכוש נדל"ן מניב- חשוב לקבל הכוונה וניהול פיננסי נכון לפני הרכישה

רפאל כהן מנהל פיננסי אישי, יעזור לכם לקבל את ההחלטה הכלכלית החכמה ביותר שתעשו בחייכם, בראיית כל הכספים ופיזור הסיכונים עבורם בכל אחד מערוצי ההשקעה ולרכוש/ להשקיע בנדל"ן שמניב כספים לאורך שנים ומהווה השקעה משתלמת והכנסה קבועה עבורכם. הבקיאות באשר לשוק הנדל"ן וכדאיות העסקאות בתחום, היא קריטית לרכישה נבונה והשקעה של ההון האישי שלכם בנכס הנכון עבורכם, שיהפוך למקור הכנסה משמעותי בניהול חייכם הפיננסיים, ויעניק לכם שקט וביטחון באשר למצבכם הכלכלי ביחס לשאר החלופות. לפרטים נוספים ללא התחייבות פנו אלינו

צור קשר

יצירת קשר- רפאל כהן

המלאכה 4, פולג, נתניה.

ליד איקאה

וואצאפ למשרד - לחץ כאן

טלפון: 072-2384238

 דואר אלק':

refael@insurance-service.co.il

 

הצהרה

אין באמור לעיל כדי להוות תחליף לייעוץ או שיווק פנסיוני או פיננסי אישי המותאם לצרכי הלקוח. אתר זה הינו אתר למידע כללי ובעלי האתר מחזיקים ברישיונות מתאימים מתכנן פיננסי ופרישה סוכן ביטוח פנסיוני ומפוקחים ע"י משרד האוצר והרשות לשוק ההון. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואות עודפות ואין במידע על תשואות שהושגו בעבר להעיד על תשואות שתושגנה בעתיד. המידע המובא כאן הינו לצורך ידע כללי בלבד וכל העושה בו שימוש ללא הכוונה מקצועית אחראי על מעשיו וכל האחריות על מעשיו ופעולותיו היא שלו. 

אנו תומכים בהחזרת החטופים הביתה לחץ כאן 

אנו מתנדבים כאן זיו נעורים

אנו מתנדבים כאן 8200 לעסקים קטנים

 

 
© 2017 Refael Cohen. All Rights Reserved.