איך בוחרים קופת גמל

איך בוחרים קופת גמל, השוואת קופת גמל, תכנית פנסיונית

איך בוחרים קופת גמל

איך בוחרים קופת גמל?

קופת גמל כיום, היא תכנית לחיסכון לגיל הפרישה בלבד ומקופות הגמל כיום לא ניתן לבצע משיכה של קצבה.

קיימות עדיין קופות גמל היסטוריות שהם לא לפי הכללים הנרשמים כאן ואינן רלוונטיות למידע זה ולכן אם יש לכם שאלה על קופה כזו שהיו אליה הפקדות טרם 31/12/2008 במעמד עצמאי, מוזמנים לפנות אלינו למידע ספציפי עבורכם.

על מנת למשוך בעתיד את היתרה בקופת הגמל לצורך קצבה (זו האפשרות היחידה) יש לנייד את היתרה לקופה המשלמת קצבה ויש לבצע בדיקה איזו קופה תשלם את הקצבה הגבוהה ביותר מבין התכניות המוצעות (מקדם קצבה אטרקטיבי) לוודא שהמקדם קצבה מבטיח תוחלת חיים, תשואה מובילה לאורך זמן ודמי ניהול אטרקטיביים, כל משתנים אלו יתנו לכם את גובה הקצבה הצפויה ויש להתאימה לצרכי מקבל הקצבה, האם מעוניין בהמשך קצבה לזוגתו או לילדים לאחר גיל 120, או האם מתאים לו קצבה גבוהה יותר ללא הבטחת קצבה לזוגתו או לילדים.

ניתן להוון במקרים מסוימים את היתרה בקופת הגמל אבל יש צורך לבצע את ההיוון לאחר הניוד לקופה המשלמת לקצבה.

הפקדות שבוצעו עד שנת 2000, ובנוסף עד 31/12/2007  ניתן למשוך כסכום הוני בהתקיים תנאים מסוימים.

לקופת גמל יתרונות וחסרונות רבים וכדאי לבדוק האם היא מתאימה לצרכים שלכם או שתכנית אחרת מתאימה יותר.

קופת גמל היא קופה לחיסכון בלבד, אין לה כל ביטוח נלווה, אין לה הבטחת תשואה על חלק מהיתרה כפי שיש בתכניות אחרות, ניתן לקבוע בכל קופת גמל כיום את מסלול ההשקעות ודמי הניהול בה הנם אטרקטיביים.

חשוב – כשבודקים קופת גמל רצויה, יש לבדוק:

תשואות לאורך זמן המיוחסות לאותו מנהל השקעות שניהל את ההשקעות בקופת הגמל בחברה הנבחרת, תשואת לטווח קצר, תשואות בשנות משבר בשוק ההון כגון 2008, 2011, 2002,

דמי ניהול – יש לחשב את התשואה נטו לאחר דמי ניהול ולהשוות לקופות האחרות.

שארפ ריבית חסרת סיכון – מדד האומד את התשואה העודפת של הקופה מעבר לריבית חסרת סיכון. מדד שארפ גבוה מעיד על ביצועים טובים יותר, דהיינו תשואה עודפת לכל יחידת סטיית תקן.

השוואת מדד זה בין הקופות הנבחרות.

אנו ממליצים גם לבדוק צבירה נטו של הקופה – כניסת כסף רב לקופה מעיד על חוזק ויציבות, יציאת כסף רב מעיד על החלטת משקיעים לעבור מקופה זו ויתכן שהקופה תהיה בחוסר יציבות.

יש לבחון גם את השירות הניתן על ידי הקופה במקרה של בעיה בהפקדות, או שינוי מעסיק או כל עניין אחר ואפשרות לצפייה בנתונים בכל עת.

מוזמנים לפנות אלינו ואנו מבצעים עבורכם את הבדיקות האלו ומציעים את הקופה והתכנית הטובה ביותר עבורכם וכמובן מנהלים את השירות לאורך זמן בקופה זו, פנו אלינו עכשיו דרך תיבת ההודעות מטה

 

 

צור קשר

יצירת קשר- רפאל כהן

המלאכה 4, פולג, נתניה.

ליד איקאה

וואצאפ למשרד - לחץ כאן

טלפון: 072-2384238

 דואר אלק':

refael@insurance-service.co.il

 

הצהרה

אין באמור לעיל כדי להוות תחליף לייעוץ או שיווק פנסיוני או פיננסי אישי המותאם לצרכי הלקוח. אתר זה הינו אתר למידע כללי ובעלי האתר מחזיקים ברישיונות מתאימים מתכנן פיננסי ופרישה סוכן ביטוח פנסיוני ומפוקחים ע"י משרד האוצר והרשות לשוק ההון. אין באמור לעיל התחייבות להשגת תשואות עודפות ואין במידע על תשואות שהושגו בעבר להעיד על תשואות שתושגנה בעתיד. המידע המובא כאן הינו לצורך ידע כללי בלבד וכל העושה בו שימוש ללא הכוונה מקצועית אחראי על מעשיו וכל האחריות על מעשיו ופעולותיו היא שלו. 

אנו תומכים בהחזרת החטופים הביתה לחץ כאן 

אנו מתנדבים כאן זיו נעורים

אנו מתנדבים כאן 8200 לעסקים קטנים

 

 
© 2017 Refael Cohen. All Rights Reserved.